Visie, missie en doelgericht gemeente zijn

hoe wij impact maken in 4 duidelijke stappen

1. de wereld bereiken met de liefde van god

We zijn geroepen en uitgezonden om de wereld over de liefde van God te vertellen, en mensen te begeleiden naar verzoening en relatie met God, zodat ze een leven van aanbidding zullen ontwikkelen, waarin God op de eerste plaats staat. Dat doen we door het evangelie van het koninkrijk te verkondigen op alle mogelijke manieren.

2. De gelovigen (kerk) toerusten en tot bestemming begeleiden

We zijn geroepen, gemandateerd en toegerust om de gelovigen en dus de kerk, vanuit het nieuwe huisgezin van God te trainen, discipelen en toe te rusten, zodat de kerk bestemming zal bereiken.

3. Leiders trainen en uitzenden en 4. impact en invloed op aarde hebben

We zijn geroepen om invloed en impact op aarde te hebben. Om het Koninkrijk van God op aarde te manifesteren. Gelovigen zijn geroepen om discipelen te worden en uiteindelijk discipelen te maken. Om discipelen te maken zul je moeten leren te leiden. We zijn toegewijd om leiders toe te rusten zodat ze uiteindelijk uitgezonden kunnen worden. D.m.v. ons discipelschapstraject zijn we in staat om iedereen te begeleiden naar zijn- of haar bestemming.

onze logo

Het logo van de Nieuw Leven Gemeente symboliseert en herinnert ons aan onze nieuwe identiteit en ontvangen hemelse cultuur in Jezus Christus. We zijn een nieuwe schepping en zijn onderdeel geworden van Gods huisgezin.

De kleur rood en het hart symboliseren Gods Agape liefde en het bloed van Jezus.
Gods onvoorwaardelijk liefde voor ons en onze liefde naar onze naasten.

De witte vlam symboliseert de Heilige Geest en het louteringsproces die ons steeds meer op Jezus Christus zal doen lijken.

Zonder Gods liefde en Gods Geest, kunnen we niets doen.

Blauw symboliseert Gods trouw en ons vertrouwen in Hem en is ook de kleur van de hemel, onze bestemming.

Doelgericht gemeente zijn