Ja, ik wil geven

Wat wij doen met uw donatie, Periodieke Liefde Gave of tienden

Voordat u geeft wilt u weten wat wij doen met uw donatie.  We zijn een ANBI, neem een kijkje op onze ANBI pagina voor de jaarverslagen en meer informatie. Wilt u meer informatie over het geven vanuit een Bijbels perspectief? Klik op onderstaande knop en ontdek wat de Bijbel ons leert over geven.

Info: Bijbels geven

Wij werken op vrijwilligersbasis

Binnen de Nieuw Leven Gemeente geloven we dat onze talenten, tijd en liefde vrij van enig salaris behoren te geven. Zoals vermeld in ons beleidsplan, worden al onze activiteiten op vrijwillige basis uitgevoerd.

EENMALIGE donatie, Periodieke Liefde Gave of tienden

​We geloven dat we zullen oogsten wat we gezaaid hebben! Hierdoor zal Gods Koninkrijk uitgroeien tot iets groters dan wij ons ooit zouden kunnen voorstellen!

​Je eenmalige, periodieke liefde gave of tienden maken écht het verschil en het helpt ons het geweldige nieuws van Gods liefde en genade te vespreiden in woord en daad! Via onderstaande donatieformulier (iDeal) kan je kiezen voor een eenmalige donatie, of je kan automatisch je periodieke liefde gave (of tiende) geven door te kiezen voor de maandelijkse optie. (Hiermee geef je toestemming aan de Nieuw Leven Gemeente om doorlopend incasso-opdrachten naar de bank te sturen).

Of maak je donatie zelf over naar onze bankrekening NL64ABNA0822776979 t.n.v. Stichting Impact Nations For Christ.

ANBI informatie

Stichting Impact Nations For Christ
ANBI status:  Stichting Impact Nations For Christ heeft een ANBI Status sinds 07 juni 2018 (Giften aan een stichting met ANBI status zijn aftrekbaar van de belasting)

KVK nummer: 71517669
RSIN nummer: 858746256
Postadres: Galvanistraat 15,  3316 GH Dordrecht
Telefoon: +31(0)614673053
Email: info@impactnationsforchrist.com

Bestuurssamenstelling:
Fausto Tumolo (voorzitter)
Sharon-Rose Tumolo-Wenas (penningmeester en secretaris*)
Vacature: Functie van secretaris is momenteel open

Bankgegevens:
Stichting Impact Nations for Christ
NL64ABNA0822776979

Het voor de ANBI aanvraag ingediende beleidsplan vindt u door hier te klikken

Beloningsbeleid
Zoals in het beleidsplan en statuten is vermeld, worden er geen beloningen verstrekt voor werkzaamheden van bestuur, medewerkers of vrijwilligers.

Doelstelling
De naties met het evangelie van Jezus Christus bereiken en Zijn liefde voor deze wereld tonen door daden, in de kracht van de Heilige Geest. Wij willen het lichaam van Christus helpen zijn doelen te bereiken en vervullen.

Jaarverslag en financiële verantwoording